Primul concurs din 2013

In primul rand vreau sa anunt castigatorii de la concursurile anterioare ca maine voi merge si voi pune toate cartile la posta. Si in al doilea rand….

Am o veste buna pentru voi! Doi castigatori de la concursul anterior nu si-au trimis inca adresa asa ca la acest concurs pe care il organizam vom adauga cartile celor ce nu au raspuns la email. Care sunt cartile? Insurgent si Nopti de patima.

Premiiile sunt acestea. Trei pachete si cele doua carti mentionate mai sus. Uitati cele 3 pachete.

Pachetul #1

IMG00593-20130106-1156

Pachetul #2

IMG00592-20130106-1156

Pachetul #3

IMG00594-20130106-1157

Puteti participa pentru un singur pachet si o carte. Atat. Ce trebuie sa faceti? Scrieti intr-un comentariu numele vostru(obligatoriu in comentariu!!! sau comentariul nu va fi aprobat), ce pachet si carte doriti si raspunsul la intrebarea “Ce seriale ati vizionat in 2012?”.

Inscrierile se fac pana in data de 30 ianurie,iar castigatorii vor fi alesi prin Random.org.

Succes! 😉

98 thoughts on “Primul concurs din 2013

  1. paunaoana says:

    pauna oana,particip pentru pachet 2,am urmarit Grey’s anatomy si Being Erica.Multumesc pentru concurs!

  2. giorgianaturcu says:

    giorgiana turcu
    particip pentru pachetul 2 (darul si la jumatatea drumului catre mormant)
    serialele vizionate in 2012:jurnalele vampirilor, arrow, revenge,beauty and the beast, game of thrones, 90210,gossip girl

  3. funnystargate says:

    Komuves Mariana
    Particip pentru primul pachet cu Supernatural si Tunele 5.
    Am urmatit: Revenge, Modern Family, Supernatural, Pretty Little Liars, The vampire diaries, Awkward, Merlin, Once upon a time si How I met your mother

  4. Vanilla Moon says:

    Numele meu este Adela Cacovean
    Particip pentru pachetul 2 şi cartea Insurgent
    In 2012 am urmarit Pretty Little Liars, Vampire Diares, True Blood, Drop Dead Diva, Game of Thrones, The Big Bang Theory si How I Met Your Mother.

  5. anuska says:

    Stanescu Ana-Maria
    Particip pentru pachetul Darul si La jumatatea drumului catre mormant
    Serialele urmarite de mine in 2012 sunt: Arrow, Beauty and the Beast, Revolution, The Client List, Grimm, Revenge, Pretty Little Liars, Merlin, The Vampire Diaries, Teen Wolf.

  6. ~Tyna~ says:

    Berende Valentina
    Particip pentru pachetul 2 si cartea Nopti de patima
    Seriale:
    PLL
    TVD
    Beauty and the Beast
    Once upon a time
    Nikita
    Si sper sa ajung sa ma uit la mai multe :*
    Multumim pt concurs si o dupa-amiaza placuta!:*

  7. bianca says:

    Cristea Bianca- Marina
    Particip pentru pachetul 3 frumosii si spirala. Serialele vizionate de mine in 2012 sunt anatomia lui grey, tvd, house md., pll, 2 broke girls, friends. multumim mult de concurs

  8. Claudia Petrisor says:

    Petrisor Claudia
    Particip pentru pachetul 2 si cartea “Insurgent”
    Am urmarit: The Big Bang Theory, Game of Thrones si Grey’s anatomy 🙂

  9. krisszu95shinny says:

    chiar de ziua mea se va termina concursul ;)) ..super pai numele meu este Cirstea Cristina si imi doresc pachetul cu numarul 2 …seriale pe care le-am urmarit in 2012? Gossip girl care s-a terminat , micutele mincinoase, heros , supernatural si cam atat .multumesc pentru concurs si asta inseamna ca maine vei pune la osta si cartea Omul de smoala sau hotul timpului ? abia astept:*

  10. Ale says:

    Numele meu este Sutila Alexandra , uramaresc blogul cu adresa : alesutila@yahoo.com.
    As dori pachetul 3 si cartea Insurgent .
    Anul trecut am inceput sa ma uit la serialul Glee , dar nu l-am terminat , poate il voi termina anul acesta , in rest nu am vizionat nici un serial.
    Multumim pentru concurs!

  11. diannax3 says:

    Burcin Diana
    Particip pentru pachetul 3 si cartea “Nopti de patima” 🙂
    Am vizionat: Glee, Jurnalele Vampirilor, Micutele Mincinoase, Gossip Girl şi O Familie Modernă.

  12. This gay is my boyfriend says:

    Super concurs 😡
    Pai numele meu este : Neață Nicoleta Andreea si particip pentru pachetul nr .1 si cartea Insurgent.
    Serialele pe care le-am vizionat au fost Doctor House .Beauty and the Beast.Teen Wolf .True Blood si Once upon a time.

  13. alledawn says:

    Paraschiv Alexandra
    Particip pentru Pachetul nr. 2 si cartea Insurgent.
    In anul 2012 am vizionat Teen Wolf, Gossip Girl, The vampire diaries, Revenge si The Pretty Little Liars ❤

  14. Laura Patrascan says:

    Patrascan Laura
    Particip pentru Pachetul #3 si cartea…hm… Insurgent.(nu ma deranjeaza daca o primesc si pe cealalta).
    In anul 2012 am urmarit Merlin, Rocks 30, Glee si PLL

  15. Shadowbooks says:

    Faur Sergiu Vlad
    Pachetul 2: Cartea “La jumatatea drumului spre mormant”
    Uff, am vizionat atatea seriale in 2012, The Vampire Diaries, The Secret Circle, American Horror Story, 90210, Gossip Girl, Pretty Little Liars… Si mai sunt si altele de care nu imi aduc aminte:D

  16. Zipyღ says:

    Simina Monea
    Pachet 1 si Insurgent.
    Serialele pe care le-am urmarit de-alungul anului 2012 sunt: Weeds, Fetele, Supernatural, Casa minciunilor, Familia Heck, A treia planeta de la soare.

  17. Addicted says:

    Floroaica Cristina
    Particip pentru pachetul nr. 3 si Insurgent.
    In 2012 n-am reusit sa vad toate serialele pe care mi le propusesem, dar am vazut The Vampire Diaries, Numb3rs, Arrow, Teen Wolf, Lie to me, White Collar.

  18. andreea chirita says:

    Andreea Chirita
    Particip pt pachetul nr 2 si pt cartea Nopti de patima.
    In 2012 am urmarit The Vampire Diaries si Pretty Little Liars
    Multumim pt concurs! 🙂

  19. Giani says:

    Buriana Giani
    Particip pt pachetul cu nr.2 si Nopti de Patima
    in 2012 am urmarit:Supernatural,Vampire Diaries,2 Broke Girls,Two and half men,Teen Wolf,Angel,Chuck,The Secret Circle,

  20. Alecsa All says:

    Solnitaru Alexandra.
    Particip pentru Pachetul 1 si cartea Insurgent.
    In 2012 am urmarit o groazaaa de seriale : Supernatural, The Vampire Diaries, The Walking Dead, 2 Broke Girls, How I met your mother, Gossip Girl, Nikita, Once Upon a time, Awkward, Heart Of Dixie,Beauty and the Beast, Arrow, 90210 si White Collar…cred ca astea sunt toate :))

  21. Cristiana says:

    Turcanu Cristiana si particip pentru pachetul 3 si cartea Insurgent. Anul trecut am urmarit House Md, Grey’s Anatomy, Prettu Little Liars, How i met your mother, Lie to me, The Mentalist si Beauty and the Beast.

  22. sandybook says:

    Mocanu Ramona
    Particip pentru pachetul 2 (Darul si La jumatatea drumului catre mormant) si pentru cartea Insurgent.
    Serialele vizionate in 2012: House MD, Hart of Dixie, Once Upon a Time, Camelot, Fallen, The Secret Circle, Being Erica, Fringe, The Good Wife, Three Rivers.

  23. Ungureanu Emilia says:

    Buna si multumesc pentru oportunitate!
    As dori cartea “Nopti de patima” si pachetul nr.2. Va multumesc!

  24. Ungureanu Emilia says:

    Scuze, am apasat send inainte de a trimite si informatia de spre serialele urmarite: KyleX, The listener, Star Wars (cartoons), Xfiles, Chuck, Grey’s Anatomy, House MD, The A Team, Parenting, 2 and a half men, 30 Rocks, Spartacus si altele. Multumesc!

  25. furelise says:

    Gherasim Antonia
    Pai, in primul rand, multumim mult pentru concurs! 🙂
    In al doilea rand, participi pentru Pachetul 1, si cartea Insurgent 😀
    In al treilea rand, in anul 2012, am urmarit o tona de seriale 😀 A fost American horror story (doar sezonul 1, la sezonul 2 nu mi-am facut curaj inca sa ma uit), Rookie Blue, Supernatural, Dexter, The Vampire Diaries, Lie to me, si recent, adica, inainte de 1 ianuarie 2013 😀 m-am apucat si de Suits si Cele 9 vieti ale lui Chloe King 😀

  26. Ciprian Pardău says:

    Ciprian Pardau
    Ma inscriu pt pachetul unu (cartea Supranatural)
    Seriale: How I met your mother, Breakout Kings, Alphas, Lie to me, My name is Earl, Californication, Two and a half men, Alcatraz, 666 Park Avenue.

  27. Simona Husaru says:

    Husaru Simona
    Particip pentru Pachetul 3 si pentru cartea Insurgent.

    In 2012 m-am uitat la multe seriale, ca deobicei :)), si anume(ordine aleatoare): Once Upon A Time, Hart of Dixie, Two and a half men, How i met your mother, Gossip Girl, Bunheads, Pretty Little Liars, The Lying Game, Doctor Who :D, The New Adventures of Old Christine si cam atatea imi vin acum in minte.

  28. Izabela says:

    Grigorescu Izabela , particip pentru pachetul 1 si pentru Insurgent. In 2012 am urmarit The Vampire Diaries si putin din Anatomia lui Grey si Doctor House. Multumim pentru concurs!

  29. Roxana says:

    Numele meu este Roxana Matfei
    Particip pentru pachetul nr.3 si cartea Insurgent.

    In 2012 am vizionat urmatoarele seriale:
    Jurnalele Vampirilor, Dr. House, Grey’s Anatomy, Revenge, Private Practice, Neveste disperate, Game of Thrones, Lie to me, Once upon a time. Cred ca ma sunt dar nu mi le amintesc!

    Si nu in ultimul rand, multumim pentru concurs!

  30. Kathy says:

    Nume: Moldoveanu Ecaterina
    Particip pentru pachetul al doilea si cartea Insurgent.
    Am vizionat urmatoarele seriale: True Blood (mai am de vazut ultimul sezon), The Vampire Diaries, Supernatural, Arrow, The Beauty and the Beast, White Collar, Pretty Little Liars (desi am ramas in urma cu acesta) si Fringe.
    Mi-ar placea la nebunie sa castig cartile. Mai mult ca sigur voi face un review celor din pacher, Insurgent deja citind-ul in format e-book si in engleza. insa e o carte buna si clar trebuie sa o am in biblioteca si asa o sa imi cumpar si Divergent in limba romana.

  31. ByBy says:

    Mandu Bianca Andreea
    Particip pt pachetul 2 si pt cartea Insurgent.
    In 2012 am urmarit : Revenge,Shameless,The Vampire Diaries,Grey’s Anatomy,M.D. House,Pretty Little Liars,Arrow,Beauty&The Beast,The Good Wife,Lost Girl,Cougar Town,The Secret Circle si The Lying Game 🙂
    Multumim pt concurs!

  32. Denisa Ivascu says:

    Nume: Ivascu Denisa
    Particip pentru pachetul 1 si pentru cartea “Insurgent”. In anul 2012 am urmarit How I Met Your Mother, Gossip Girl, Pretty Little Liars, Weeds, True Blood, Prison Break si Skins.

  33. VESA INDRIES says:

    nume VESA LAVINIA
    PARTICIP pentru pachetul 1 si pentru cartea “Insurgent”
    SERIALE URMARITE: DR HOUSE SI CLOSER

  34. bancprost says:

    Nume: Adrian Balan
    Optez pentru pachetul nr. 2, iar serialele urmarite in 2012 au fost: The Mentalist, The Walking Dead, Dexter, Game of Thrones si Person Of Interest.

  35. jacqlineveve says:

    Nume: Niculie Andreea=Daniela
    Particip pt pachetul nr 1 si cartea Insurgent
    In 2012 am urmarit The Vampire Diares, Gossip Girl, Pretty Little Liars si The Lying Game

    La multi ani ! Si un nou plin de impliniri 🙂

  36. katherine585 says:

    Dan Daiana
    Particip pentru Insurgent si pentru cartea Uratii.
    In 2012 am urmarit multe seriale. Cele mai importante sunt:The vampire diaries
    Gossip Girl Teen Wolf Pretty little liars The lying game

  37. Mihaela Bojescu says:

    Numele meu este Bojescu Mihaela, ador cartile desi acum m-am pus pe tanjala..nu mai am timpul necesar sa le pot citi mai des. Seriale preferate urmarite in 2012 au fost The Vampire Diares, The Walking Dead si Cougar Town. Felicitari pentru concurs si un an nou plin de realizari!

  38. EEmi says:

    Tanase Emilia ,
    pachetul 1 , cartea Insurgent :D.
    In 2012 am vizionat Gossip Girl,90210,The Walking Dead, The Secret Circle,The Vampire Diaries ,Game of Thrones siii cam atat :o3.
    Super concursul !

  39. Claudiu Sima says:

    Sima Claudiu
    -particip pentru pachetul 1 cartea Supranatural
    -Seriale vizionate : Grimm,The Vampire Diaries,Gossip Girl,American Horror Story,The Walking Dead,Arrow

  40. BabyRalukutza says:

    Cismaru Denise-Raluca
    Particip pentru pachetul 2 si cartea “Nopti de patima”.
    Seriale vizionate in 2012: Pretty Little Liars, The Vampire Diaries, M.D. House, Supernatural.

  41. marina23 says:

    Marina Sorescu . Concurez pentru pachetul 2 si Insurgent .
    Am vizionat Pretty Little Liars , The Vampire Diaries ,Hercule, Supernatural , Neveste disperate , Ghost Whispers , Dr. House , Revenge , True Blood si cam atat .

  42. Brezoi Iulia says:

    Particip pentru pachetul 2 şi cartea ‘ Insurgent ‘ .
    Serialele vizionate : The Vampires Diaries , True Blood , Gossip Girl , American Horror Story [ ah , îl iubesc pe Tate 😡 ] , Supernatural , Pretty Little Liars , Lost Girl şiiii Ghost Whisperer .
    Cam atât , succes în continuare cu blogul , faci o treabă bună !

  43. iza4you says:

    Nume: Ciofirdel Izabela
    Particip pentru pachetul 3
    Seriale: Happy Endings, TVD, Awkward, PLL, Friends, 2 Broke Girls, Glee, White Collar, New Girl, Hart Of Dixie, Revolution, American Horror Story, Shake It Up, iCarly,Don’t Trust the Bitch in Apartment 23, Teen Wolf, Suburgatory, 90210, Lost Girl, The Middle, Kyle XY, Jane By Designe, Misfits ….cam atat:D

  44. Gheorghiev Alexandra says:

    Gheorghiev Alexandra Ioana
    Ma inscriu doar pentru cartea Insurgent si pachetul 2 :D.
    Serialele care le-am vazut in 2012 sunt:Beauty and the Beast,Grey’s Anatomy,Supernatural,The vampire diaries,Merlin,Masters of Horror si Teen Wolf.

  45. Sandy says:

    Seran Alexandra
    Ma inscriu pentru pachetul 2 si cartea Nopti de patima.
    In 2012 am urmarit serialele: Merlin, The Vampire Diaries, Revenge, Gossip Girl, The Lying Game si Glee.

  46. alexandra14 says:

    Stinga Alexandra
    Particip prntru pachetul 2 si Nopti de patima
    Serialele:The vampire diaries,Anatomia lui Grey,Gossip girl,Glee,True blood,

  47. claudiabunduc says:

    Bunduc Claudia
    Particip pentru Pachetul 1 si cartea Insurgent.
    In 2012 m-am uitat la multe seriale prinrte care: The Vampire Diaries, Glee, The Lying Game si Pretty little liars.

  48. iulia says:

    Calota Iulia
    Particip pentru pachetul 3 si Insurgent
    Serialele:The vampire diaries,Ghost Whisperer,True Blood, The Secret Circle,

  49. Ana-Maria says:

    Pachetul cu numarul 1.Ca seriale am urmarit Dr House,CS Criminalisti,NCIS Anchete Militare,Neveste Disperate,Suleyman Magnificul.

  50. ioana alexandra says:

    Antone Ioana
    particip pentru pachetul 1
    am urmarit mai multe seriale: Revenge, Nikita, The mob doctor, 666 park avenue, TVD, PLL, etc

  51. schuster gabriela says:

    Particip pt pachetul 2 si cartea Insurgentul.
    Am vizionat Anatomia lui Grey,Dr House,Dexter,Neveste Disperate
    Nume Schuster Gabriela

  52. catalina florentina says:

    Pachetul cu numarul 2 seriale vizionate in 2012 Grey’s anatomy Pretty Little Liars The Secret Circle
    catalina florentina

  53. Iulia says:

    Iulia Neagoe
    Pachetul 2 si Nopti de patima
    Anul asata nu am urmarit decat Teen Wolf si animeuri cum ar fi Naruto Shippuden.
    Multumim de concurs!

  54. Giddusadik says:

    Nadia Ugeily
    Daca as castiga, as alege Pachetul 3 si Insurgent.

    Ce seriale am vizionat in 2012? Pai, Gossip Girl, Pretty Little Liars, Glee, Jane By Design (genial serialul, pacat ca l-au anulat) si Person of Interest (iarasi, un serial foarte bun de actiune).

    Multumim pentru concurs!

  55. Teo says:

    Teodora Ana
    In 2012 am vizualizat foarte multe seriale,de la politiste gen Hercule Poirot,CSI Miami,CSI New York,CSI Criminalistii,la seriale mai sf precum Supernatural,The Vampire Diaries,The Secret Circle,Ghost Whisperer,True Blooc si deasemenea si seriale mai siropoase,mai mult telenovele poate,Esmeralda,Clase 406.

  56. Cipryan says:

    Major Ciprian
    Pachetul 2 si Nopti de Patima
    Am vizionat : American Horror Story , The Secret Circle , Glee si Revenge.Nu tare multe , dar asta e 😀

  57. Erin says:

    Grigorean Erin
    Pachetul 2 si Nopti de patima
    In 2012 am vizionat Once upon a time, House, The Walking Dead, Doctor Who, American Horror Story, Dexter, Game of thrones.

  58. Alexandra says:

    Andora Alexandra
    Particip pentru pachetul 3 si cartea Insurgent
    Seriale vizionate in 2012 : Greys Anatomy, 90210, House, TVD

  59. Nita Marin says:

    Nita Marin
    Particip pentru pachetul 2 si cartea “Insurgent”
    Am urmarit: The Big Bang Theory, Game of Thrones si Grey’s anatomy 😀

  60. dana71 says:

    Dana Vasilas
    Voi participa pentru Pachetul 1 si cartea Insurgent.
    Dintre serialele favorite urmarite in 2012, voi enumara pe cele mai importante: Anatomia lui Grey, Dr. House, Gossip Girl, True Blood, Californication, Dinastia Tudorilor si Spartacus.

  61. Andra says:

    Paraschiv Andra
    Particip pentru pachetul numarul 2 si cartea Insurgent.
    In anul 2012 am urmarit The vampire diaries,Pretty little liars si Glee.

  62. horade says:

    Demetrescu Horatiu Gabriel
    Particip pentru pachetul 1 si Insurgent.
    In 2012 am urmarit cu placere la urmatoarele seriale: Urzeala tronurilor; Dinastia Tudorilor; Spartacus; Californication; Imperiul din Atlantic City; True Blood; Anatomia lui Grey si Dr. House.

  63. Romina Gianina says:

    Doros Romina Gianina
    Particip pt pachet 2 si insurgent
    aM urmarit jurnalele vampirilor pe care inca il urmaresc, Dr House si Cercul Secret

  64. emilian says:

    Emilian Smintina
    Particip pentru pachetul 1 si cartea Insurgent.
    Am urmarit urmatoarele seriale: Urzeala tronurilor, Spartacus, Dinastia Tudorilor, True Blood (pe HBO) si Anatomia lui Grey (pe TVR).

  65. AlexaNdra. says:

    Leafu Alexandra
    Particip pentru pachetul 1 si cartea Nopti de patima.
    Serialele pe care le-am urmarit in 2012: The Secret Circle, Teen Wolf, Supernatural, Once upon a time, Arrow, Beauty and the Beast

  66. alexa says:

    Sirbu Alexandra
    Particip pentru pachetul 3 si Nopti de patima.
    Am urmarit in 2012 Teen Wolf, Supernatural, Cooger Town, Californication, The vapire Diarys, Go On si Nikita.

  67. Dobre Mariana says:

    Dobre Mariana.
    Particip pentru pachetul 2 si Nopti de patima.
    Serialele pe care le-am urmarit sunt: Charmed, The Vampire Diaries, True Blood, Arrow, Beauty and The Beast, Teen Wolf, Supernatural, Once upon a Time, primele 2 sezoane din The Pretty Little Liars, Mutant X, Sanctuary, Blood Ties, Don’t Trust the Bitch in Apartment 23, New Girl, Parenthood, The Dresden Files, The Secret Circle, Eastwick, Ghost Wisperer, The Nine Lives of Chloe King. Ultimul pe anul trecut a fost Merlin.
    As putea spune ca am fost cam ocupata 😀

  68. nicusor says:

    Nicu Iobacioiu
    Particip pentru pachetul 1 si cartea Insurgent.
    In 2012 am urmarit cu placere: Dinastia Tudorilor, Spartacus, Imperiul din Atlantic City, Californication, Dr. House si Anatomia lui Grey

  69. Isabele says:

    Stanciu Cristina
    Particip pentru pachetul 2 – Darul si la Jumatatea drumului spre mormant si cealalta carte – Nopti de patima.
    Seriale pe care le-am urmarit: The Vampire Diaries, El Barco, The Pretty Little Liars, The Tudors, Revenge, El Internado, Merlin…sunt mai multe dar acum nu mi le mai amintesc chiar pe toate.

  70. larisaoana says:

    Numele meu este Fercalo Larisa-Oana.
    Particip pentru pachetul 3 si cartea Nopti de patima.
    In 2012 am urmarit Gossip Girl, Pretty Little Liars, The Vampire Diaries, The beauty and the beast, Glee si Weeds. Sper sa nu fi uitat vreunul.

  71. Simona says:

    Capitanu Simona
    Particip pentru pachetul 2.
    Seriale pe care le-am urmarit: Teen Wolf, Pretty Little Liars, Supernatural

Leave a Reply

