Concurs Van Alen.

In primul rand vreau sa multumesc editurii Leda pentru toate cartile trimise, suntem recunoscatoare pentru suportul pe care ni-l oferiti! Va multumim!

Iar acum concursuuuuuuuul. Cred ca v-ati dat deja seama care e premiul nu? Volumul 4 din seria Sange Albastru, Mostenirea Familiei Van Allen.

Ce trebuie sa faceti? Raspunde-ti la intrebarea de mai jos printr-un comentariu:

Daca ati putea alege ce inger sa fiti care ar fi acela? Azrael(Mimi), Abbadon(Jack), Mihail(Charles), Gabrielle(Allegra), Seraphiel(Cordelia), Metraton(Lawrence) sau Lucifer?

Concursul se termina in data de 17 Martie, iar castigatorul va fi ales cu Random.org

Va urez succes tuturor!!

26 thoughts on “Concurs Van Alen.

  1. stefyalecsandra says:

    În opinia mea, dacă aş putea fi un înger, eu aş alege să fiu Abbadon sau Metraton deoarece ei fac parte din doua tabere diferite iar moartea face parte din ambele tabere. După părerea mea, cel mai mult mi-aş dorii să fiu Abbadon pentru că el este zeul distrugeri creat de Lucifer. Întotdeuna mi-am imaginat cum ar fi să fiu eu zeul distrugerii, şi mi se pare foarte fascinant. Aş putea face o gramadă de lucruri tari. De aceea dintre Metraton şi Abbadon, eu îl aleg pe Abadon. Daca aş fi înger, ca el aş vrea să fiu. 😉

  2. Isabele says:

    Aleg Gabrielle (Allegra) pentru ca este binele si lumina. Imi place cum este descrisa in carte, tanara si frumoasa, cu parul blond. Nu imi place alegerea pe care ea a facut-o, consider ca trebuia sa lupte in continuare si chiar sper sa se trezeasca.

  3. Gheorghiev Alexandra says:

    Eu as alege acum si pentru totdeauna pe Lucifer…..care ma atrage foarte mult si am auzit de el prin multe caaartiii:>

  4. deea s says:

    Lucifer.Nu stiu insa si numele ma intriga si am inceput sa ma documentez sa aflu cat mai mult despre numele acesta:D

  5. Romina Gianina says:

    Gabrielle(Allegra) mi se pare unul dintre cel mai bun ingeri in momentul de fata , am terminat doar primul vol , acum il citesc pe a 2 lea

  6. Cristina says:

    daca asi fi un inger atunci asi alege sa fiu Lucifer. Bine nu trageci concluzii ciudate dar inca de cand eram mica ma fascina povestea acestei stea a diminetii, Lucifer inseamna si purtator de lumina. Acum nu sunt o fans ciudata sau ceva de genul asta insa daca asi fi un inger nu ma-si vedea atat de inocenta pecat ar trebui, si nu a-si putea rezista sa ajut pe cineva fara sa il judec. Alegerea mea va fi Lucifer

  7. nicusor says:

    Ca inger voi dori sa fiu precum Lucifer (desi a fost “ciudata” alegerea acestui nume pentru un inger sau poate o fi un inger decazut…)

Leave a Reply

