Concurs de Paste!!

Cam e vremea sa incepem un nou concurs acum ca Pastele se apropie. S-au cam adunat ceva carti de la ultimul concurs. Premiile sunt: volumul 3 din seria Cele Noua Vieti Ale Lui Chloe King, ultimul volum din seria Georgina Kincaid, Sarutul Mortii din seria Vampirii din Morganville siiii volumul 3 din seria Jocul Minciunii!!! O gramada de carti. Multumim editurii Leda pentru ele! Ce trebuie sa faceti pentru a castiga aceste carti? Raspundeti intr-un comentariu la intrebarea : “Daca ati fi Iepurasul pentru o zi cui i-ati da cel mai frumos cadou si care ar fi acela?” In acelasi comentariu va rog sa va scrieti numele. Puteti participa pentru toate cartile. Concursul se va termina pe 5 Mai. Iar castigatorul va fi ales cu Random.org
Succes tuturor!!!!

20130410-175154.jpg

50 thoughts on “Concurs de Paste!!

  1. pauna oana says:

    I-as cumpara prietenului meu un pachet de carti despre dezvoltare personala pe care si-l doreste de mult timp.As dori sa particip pentru primele 3 carti.

  2. momentedeviata says:

    particip pentru toate cartile pentru ca nu am nici una in biblioteca. daca as fi iepurasul de paste le-as face cadouri piticilor un catelus pentru ca si-l doresc mult si sotului meu un sejur pe un vas de croaziera in doi mai ales ca de paste implinim 7 ani de cand ne-am intalnit

  3. deea s says:

    Sabados Andreea
    Daca as fi iepurasul de paste?cred ca ias cumpara prietenei mele cele mai pune colierul pe care sil doreste de multa vreme:D dar cred ca oricum sa sa il cumpar de ziua ei:))

  4. ki0lu says:

    Chineata Luana
    Cadourile se vor indrepta catre singurelor persoane care mi-au fost alaturi pana acum- parintilor si surorii mele. Parintilor – o excursie in Apuseni- unul dintre cele mai frumoase locuri din Romania, iar surorii mele – o chitara! 😀
    Particip pentru volumul 8 din “Vampirii din Morganville”

  5. Cassie says:

    I-as cumpara prietenei mele o multime de carti, exact ce isi doreste! 🙂
    Particip pentru Sarutul mortii (VDM #8)

  6. Cipryan says:

    Major Ciprian
    Particip pentru Sarutul Mortii si Dezvaluiri de sucub
    Daca ar fi sa fiu iepurasul pentru o zi, i-as darui surorii mele un apartament iar parintilor mei le-as da sanatate (daca as putea).Pentru ca, in fond, familia conteaza 😉

  7. stefyalecsandra says:

    Pascov Stefania. Particip pentru toate cartile inscrise dar mai ales pentru Sarutul morti, vampiri din morganville 8 si ultima carte din Georgiana Kincaid.
    Pai, daca as fi pentru o zi iepurasul de paste, as face cadouri tuturor. De fapt si de drept, Pastele este o sarbatoare aparte asa ca m-as axa mai mult pe copiii din centrele de plasament sau copiii cu dizabilitati pentru ca si ei au nevoie de ajutor.
    Lor le-as face cadou ciocolata, jucarii, hainute, alimente si orice lucruri as sti ca mai au nevoie sau isi doresc ei. Iar dupa, daca ar fi sa fac un cadou prietenilor mei le-as cumpara carti si le-as mai face si o bratara a prieteniei, pentru ca ambele cadouri sunt lucruri pe care si le doresc de mult timp.

  8. Vanilla Moon says:

    Eu i-as darui iubitului meu un Kindle, pentru ca si-l doreste foarte mult.

    Particip doar pentru volumul 3 din seria Cele Noua Vieti Ale Lui Chloe King si ultimul volum din seria Georgina Kincaid.

  9. Allie says:

    Particip pentru toate cartile. Daca as fi iepurasul le-as face cadou parintilor mei o vacanta binemeritata. 😀
    Nume: Retegan Alina

  10. Bobocea Madalina says:

    Bobocea Madalina
    Daca as fi iepurasul i-as face cadou surori mele o tona de ciocolata pe care desigur ar trebui sa o imparta cu mine :)))
    Ma inscriu pentru toate , incercarea moarte n-are..parca asa era nu?

  11. giorgianaturcu says:

    Giorgiana Turcu
    ma inscriu pentru aleasa si dezvaluiri de sucub.
    Daca as fi iepuras, as vrea sa-i fac cadou fetitei mele(are 3an si zece luni si e iubirea vietii mele) un iepuras adevarat…(bine, ea isi doreste acum si un fratior/surioara, dar asat este deja de domeniul viselor, mai ales la nivelul financiar actual…) asa ca i-as cumpara toate jucariile pe care si le doreste, cele mai frumoasa hainute, si mai ales i-as cere lui Dumnezeu un ingeras care s-o fereasca de tot raul din lume.
    Multumesc pentru concurs.

  12. furelise says:

    Nume: Gherasim Antonia
    Particip pentru orice carte din cele de mai sus 🙂
    Daca as fii iepurasul pentru o zi, as darui o inima unuia dintre copiii care au nevoie de un transplant imediat. Stirile si reclamele de la tv din ultima vreme m-au emotionat profund si mi-ar placea sa fac o asemenea bucurie, sa stiu ca am contribuit cu ceva la viata acelui copil 🙂

    Multumim pentru concurs!

  13. Fata Nesăbuită says:

    Alice Dumitrache
    Daca as fi iepurasul de Paste i-as da jobul pt care se duce la interviu zilele astea o prietena de-a mea…Are nevoie tare mult.
    Pt toate cartile particip!
    Multumim!

  14. Andreea Ilie says:

    Ilie Andreea
    Particip pentru Aleasa si Dezvaluiri de sucub.
    Daca as fi iepurasul,le-as face cadou parintilor mei o casa la tara.

  15. devoratoruldecarti200 says:

    Nume : Sorescu Florin
    Particip pentru toate cartile de mai sus
    I-as da unei persoane care isi doreste mult acel lucru , dar nu l-a putut obtine pana acum . Probabil , o carte ca sa-i fac viata la fel de frumoasa precum cartile mi-au facut-o mie in ultimii ani 🙂

  16. Sandy says:

    Seran Alexandra
    Particip pentru toate cartile.
    Daca as fi Iepurasul pentru o zi i-as cumpara surorii mele o biblioteca mare, plina cu carti 🙂

  17. horade says:

    Demetrescu Horatiu Gabriel
    Voi participa pentru volumele “Dezvaluiri de sucub” (Georgina Kincaid, #6) si “Doua adevaruri si o minciuna” (Jocul Minciunii, #3).
    Ca un Iepuras ce respecta dorintele, i-as oferi cel mai frumos cadou fiului meu si anume sansa sa-l reintalneasca pe Mos Craciun insotit de al sau celebru sac ! 🙂
    Bonus va avea garantata in permanenta dragostea si intelegerea parintilor sai… 🙂

    P.S. Cred ca ar fi fost mai interesant, sa fie cate un castigator pentru fiecare carte.

  18. ioana alexandra says:

    Antone Ioana Alexandra
    hmmm multe cadouri se pot face cu ocazia Pastelui, dar eu as prefera sa daruiesc ceva de suflet, ceva special, nu neaparat un lucru material. de exemplu, daca as putea sa fiu un Iepuras cu puteri magice, le-as da buncilor mei multa sanatate, pentru ca au nevoie….
    particip pentru Dezvaluiri de sucub sau Jocul minciunii 3

  19. Nicolle says:

    Petcu Nicoleta
    Particip pentru Aleasa si Dezvaluiri de sucub.
    Daca as fi iepurasul,i-as oferi prietenei mele o biblioteca imensa.

  20. Giani says:

    Buriana Giani
    particip pentru toate cartile
    Daca as fi iepurasul cu siguranta i-as face un cadou lui Borcea,calificarea in Champions League a lui Dinamo

  21. DarkSun says:

    Stan Daniela
    Particip pentru Dezvaluiri de Sucub si Sarutul Mortii
    Probabil i-as oferii mamei mele posibilitatea de a urma un curs de calificare pentru meseria pe care si-o doreste…

  22. Raluca P. says:

    I-aş cumpăra mamei mele o balalaică(instrument muzical asemănător cu chitara). Am auzit că ştia să cânte în tinereţe, dar în timpul facultăţii a trebuit să o vândă pentru a face rost de bani şi de atunci nu şi-a mai cumpărat niciuna.

    Particip pentru volumul 3 din seria Cele Noua Vieti Ale Lui Chloe King şi volumul 3 din seria Jocul Minciunii.

  23. bianca says:

    gfc bianca biuts
    particip pentru toate cartile.
    Daca as fi Iepurasul pentru o zi, i-as darui fratelui meu volumul 2 si 3 din Marele Nate pentru ca stiu ca si le doreste de foarte mult timp, dar mereu apar alte carti pe care vreau sa le cumpar si ratez volumele pentru el. multumim pt concurs

  24. agnesmaryo says:

    Paun Catalina Cezarina
    Daca as putea fi iepurasul care aduce cadouri cu ocazia sarabtorilor pascale, mi-ar placea tare mult sa aduc medicamentele necesare pentru tratarea bolilor incurabile, de exemplu pentru cei care sufera de cancer, iar in acest fel as reusi sa aduc sanatate si bucurie atat persoanelor in suferinte cat si membrilor familiei acestora, iar in final toata lumea, ar putea simti la unison fericirea sarabatorilor.
    Particip pentru Doua adevaruri si o minciuna!

  25. Stan Elena says:

    Dacă aș fi iepuraș pentru o zi, i-aș angaja mamei o menajeră și tatălui un om la întreținere, ca ei să nu mai muncească și să se bucure de o bătrânețe liniștită pentru că au trudit destul la bătrânețe.

    • Stan Elena says:

      …au trudit destul la tinerețe am vrut să spun! De aceea regret că nu mă pot comporta becalian cu cei care mi-au dăruit viața!

  26. Gheorghiev Alexandra says:

    Gheorghiev Alexandra Ioana
    Particip pentru Sarutul Mortii-Vampirii din Morganville 8
    Daca as fi iepurasul pentru o zi i-as oferii prietenei si colegei mele roberta seria chimie perfecta:D pentru ca stiu ca ar adora-o

  27. Isabele says:

    nume: Cristina Stanciu.
    particip pentru: Dezvaluiri de sucub
    Daca as fi Iepurasul de Paste, as face mai multe cadouri. In primul rand surorii mele care isi doreste niste carti si dvd-uri cu filme si cu care m-a inebunit de ceva timp.

  28. iza4you says:

    Nume: Ciofirdel Izabela
    Particip pentru toate cartile 🙂
    Daca as fi Iepurasul de Paste i-as cumpara prietenei mele cele mai bune o fantana de ciocolata pt. ca iubeste ciocolata:))

  29. Ruxandraa says:

    Dobre Ruxandra.
    Particip pentru toate cartile.
    Sincer?
    Cel mai frumos cadou pe care as vrea sa’l fac, ar fi mamei, mai multe zile si cat mai fericite, dar este cam imposibil totusi ;)).

  30. krisszu95shinny says:

    cirstea cristina
    particip pentru Sarutul Mortii din seria Vampirii din Morganville
    Daca as fi iepurasul de paste pentru o singura zi , as incerca sa indeplinesc dorintele tuturor apropiatilor mei , un cadou ar fi sanatate si material probabil un parfum mamei si tatei ceva reprezentativ .

  31. Rosiu Ioana Raluca says:

    Rosiu Ioana Raluca
    Particip pentru cartile : Sarutul Mortii din seria Vampirii din Morganville si volumul 3 din seria Cele Noua Vieti Ale Lui Chloe King.
    Daca as fi iepurasul de paste pentru o zi mi-as duce familia si prietenii intr-o vacanta de o zi de neuitat 😀

  32. Popescu says:

    Popescu Emanuel
    Particip pentru toate
    Eu daca as fi iepurasul i-as cumpara prietenei mele cat mai multe carti

  33. Iulia says:

    Calota Iulia
    Particip pentru Jocul minciunii 3 si Cele Noua Vieti Ale Lui Chloe King 3
    Pai cred ca i-as trimite pe parintii mei intr-o vacanta in Franta 🙂

  34. nicusor says:

    Nume: Nicu Iobacioiu
    Particip pentru cartile “Aleasa” (Cele Noua Vieti Ale Lui Chloe King, 3), “Dezvaluiri de sucub” (Georgina Kincaid, 6) si “Doua adevaruri si o minciuna” (Jocul Minciunii, 3).
    Mi-ar place sa daruiesc baietelului meu, cea mai frumoasa pereche de perusi, deoarece ii plac foarte mult aceste vesele pasarele…

  35. claudiabunduc says:

    Daca as fi iepurasul de Paste cred ca in primul rand as darui dulciuri si hainute tuturor copiilor nevoiasi, apoi m-as gandi la familie si prieteni.
    Nume: Bunduc Claudia
    Particip pentru: SĂRUTUL MORŢII, volumul 8 din seria VAMPIRII DIN MORGANVILLE de Rachel Caine
    DEZVĂLUIRI DE SUCUB, volumul 6 din seria GEORGINA KINCAID Richelle Mead
    si pentru volumul 3 din seria Jocul Minciunii

  36. Diana says:

    Paştele reprezintă o sărbătoare a sufletului în primul rând şi nu consider că darurile materiale sunt întotdeauna cele mai indicate alegeri, însă dacă aş fi iepuraşul de Paşte pentru o zi aş încerca să-mi fac familia fericită. Sănătatea este cel mai de preţ lucru, iar asta este tot ce aş dori să-i ofer mamei mele. Anul trecut aproape de Paşte a suferit o operaţie pe cord deschis şi ce mi-am dorit atunci, îmi doresc şi de data asta. Ca ea să se simtă bine şi să uite de chinurile prin care a trecut cu un an în urmă. Deci dacă aş fi domnul ţop ţop pentru o zi aş încerca să fac şi imposibilul ca prietenii mei, familia mea să fie sănătoşi şi fericiţi, căci până la urmă bucuria mea este alimentată de fericirea lor.
    Particip pentru Dezvăluiri de Sucub, volumul 6 din seria Georgina Kincaid de Richelle Mead şi pentru volumul 3 din seria Cele Nouă Vieţi Ale Lui Chloe King
    Numele: Bălan Diana
    Şi în încheiere aş dori să le urez succes tuturor! 🙂

  37. dana71 says:

    Iepurasul de Paste aduce cadouri dulci si oua incondeiate celor dragi si eu imi voi rasfata fetita cu bunatati speciale.
    Voi participa pentru volumul 3 din seria “Cele noua vieti ale lui Chloe King” si volumul 3 din seria “Jocul Minciunii”.
    Nume; Dana Vasilas

  38. emilian says:

    Emilian Smintina
    Ca iepuras as face cadou un obiect pe care stiu ca il doreste mult o persoana speciala din viata mea si acesta ar fi un eReader, dar cum iepurasul nu stie sa scrie si sa citeasca, il va primi peste putin timp de la mine…
    Voi participa pentru Aleasa; Dezvaluiri de sucub si Doua adevaruri si o minciuna.
    P.S. Hristos a inviat !

Leave a Reply

