Leapsa

Am primit leapsa de la Simona.Multumim!

1. Imi poti spune: Doar Ioana.Ce naspa e sa nu iti poti prescurta numele :(( / Delia

2. Mi-ar placea sa ma numesc: Rose sau Alice/ Rosalie sau Natalie

3. Daca as fi un  personaj de carte, as fi:  Rose din AV/ Dru din Altfel de ingeri

4. Melodia mea preferata este: Do it like a dude de Jessie J./ How we roll de Loick Essien feat Tanya Lacey

5. Ziua preferata a saptamanii pentru mine: Marti (numa 5 ore la scoala \:D/) / Vineri (pt ca vine weekend-ul \:D/)

6. Imi e dor de: copilarie :P/ inocenta pe care o aveam cand eram copil

7. Dintre actorii din intreaga lume, azi il plac pe: James Lafferty…el il interpreteaza pe Nathan Scott in One Tree Hill :X/ Jensen Ackles si Michael Chad Murray

8.Urasc scoala pentru ca: pentru ca am luat un 3 la Franceza X( / pentru ca e nasoala

9.Imi place scoala pentru ca: aaaa…cine a zis ca imi place scoala?/ tocmai asta e :)) k nu imi place

10.Culoarea mea preferata e: albastru si gri / albastru

11.Partea preferata a zilei pentru mine e: dupa-masa…atunci scapam de scoala \:D/ / dupa-masa pentru ca sunt liberaaa! \:D/

12.Vampiri, varcolaci, fantome sau extraterestri?: VARCOLACI 😀 / cu siguranta varcolaci! :X sunt febletea mea :X

13.Mi-ar placea sa locuiesc: in Londra / in L.A

14.Azi sunt fericit pentru ca: mi-am luat cartea Dragoste si matematica / m-am uitat la Robotzi :))

15.A fost un cosmar sa vad: cat de superficiali pot fi unii oameni 😦 / fata persoanei pe care nu o suport azi la baie :))) [nu va ganditi la prostii:))]

16.As vrea sa: invat sa cant la chitara…nu cer prea mult 😀 (spuneti-i asta lu’ tata) / zbor cu parasuta

17.Mi-ar placea sa existe: MAGIE si bineinteles varcolaci / magie :X

18.As vrea sa lucrez in domeniul: calculatoarelor / actoriei

19.Daca as avea o putere ar fi: invizibilitatea / telekinezia

20.Imi place numele: Nathan 😛 / Dimitri (il ador:X)

21.Cred ca prietenii adevarati sunt cei care: stiu ceea ce sa spuna cand esti suparat…acele persoane care te cunosc cu adevarat / sunt alaturi de tine indiferent de situatie si stii ca nu o sa se duca sa iti imprastie secretele cu prima ocazie, dar mai ales sa stii k poti sa ai incredere in ei mai mult decat ai in tine insuti

22.Citatul meu preferat este: Nu trai in trecut, nu visa la viitor, concentreaza-ti toate eforturile in prezent. / Cu indiferenta ta m-ai facut si mai tare.Acum nu-ti convine…Dar incet,incet calc pe urmele tale.Si abia astept sa vezi si tu ca indiferenta doare…

23.Cred ca cel mai frumos sentiment e: sa te simti acceptata si iubita / iubirea

24.As vrea sa pot: mi se indeplineasca macar o dorinta 😦 / sa uit lucrurile urate mai usor

25.Viata e frumoasa pentru ca: chiar habar n-am ce sa scriu aici….hei uite ca am scris ceva :)) / pffff 😕 greu de zis… pentru ca e viata! e tot ce pot sa spun :X

26.Planul meu secret e sa: Eeeee!Ati vrea voi sa stiti >:) / poi e secret! si secretele nu se zic in public >:) 😛

27.Imi place serialul:One Tree Hill, Vampire Diaries, Once Upon A Time / One Tree Hill, The Vampire Diaries, Lost girl, Supernatural, Once Upon A Time

28.As vrea sa scriu despre: ce ar putea sa devina lumea / prietenie si dragoste :X

29.Vreau sa iti spun ca: mi-a placut leapsa :> / a fost interesanta leapsa 😉 :>

31.Cele 7 persoane care vor primi leapsa sunt: nu alegem noi pe nimeni pentru ca stim ca la final toata lumea o va primi asa sa simtiti-va liberi sa completati si voi leapsa daca vreti!

Primele raspunsuri sunt ale mele(Ioana….adik daaaaa crek v-ati dat seama de la prima intrebare) si urmatoarele ale Deliei. 😛

Leave a comment